Mijn ideale klant? Als startende VA vond ik (en vind het nog steeds) goed om mij op een bepaalde doelgroep te richten, een doelgroep die bij mij past. Voorop staat dat ik een persoonlijke klik en vertrouwen in een samenwerking belangrijk vind.

Ik richt mij op coaches, trainers en therapeuten. Ik richt mij op vrouwelijke ondernemers die de vrijheid voelen om eigen keuzes te maken en hun eigen pad te bewandelen. Dat zij stevig in hun schoenen staan, vertrouwen hebben in hun eigen kunde, het zichzelf waard vinden. Voldoende zelfliefde om ongeacht de mening of oordeel van een ander doen wat hen te doen staat, wat goed voelt en niet wat ‘hoort’. Ondernemers die dit proces kennen, hebben doorlopen, erin zitten of dit proces willen aangaan.

In een marketing cursus van Anne Raaymakers heb ik eerder dit jaar de opdracht gekregen om een brief te schrijven aan mijn ideale klant. Ook dit was een proces, dit hoort bij mijn puzzel van het ondernemerschap. Graag deel ik mijn brief met jou, mijn brief aan Vida, mijn ideale klant. Met dank aan Anne voor de opdracht.

Herken jij je in Vida ?

Wil je blijven waar je nu bent of wil jij de volgende stap zetten?
Graag nodig ik je uit voor een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek om samen te sparren over jouw praktijk.

Of wil jij (eerst) zelf aan de slag om meer structuur en overzicht te ervaren in jouw praktijk.
Vraag dan mijn 5 gratis tips aan van tools & programma’s voor meer structuur en overzicht.

*Vida is een fictief persoon. Volgende week deel ik meer over Vida en haar praktijk, waarbij ik een dag uit het leven beschrijf en vanuit mijn kennis en kunde advies aan haar geef.

 

Wat heb jij jouw ideale klant te vertellen ?