Wil jij als ondernemer van binnen en buiten stralen?

Herken jij dit …

Loop jij doelloos op je pad ?

Heb jij geen of een onduidelijk doel voor ogen? Leef jij in de waan van de dag? Blijven jouw mooie ideeën op de stapel liggen?

Verlies jij energie op werkzaamheden ?

Ervaar jij teveel randzaken rondom het ondernemerschap en heb jij hierdoor een gebrek aan overzicht en structuur? Stel je daardoor taken uit?

Heb jij geen zin en/of tijd voor uitzoekwerk ?

Wil jij het liefst van A naar B, maar komt er veel uitzoekwerk bij kijken? Of zit er veel tijd in het uitproberen van een nieuwe tool of programma omdat het nieuw voor je is?
Loslaten
Loslaten

Hoe zou het zijn …

Wanneer je weet dat het klopt ?

Het verwerken van je inbox, bijhouden van je financiële administratie, tijdig reageren op verzoeken, houden aan (je eigen) afspraken, etc.

Wanneer jij structuur en overzicht hebt ?

Structuur in jouw werkprocessen, overzicht in jouw werkzaamheden en doelen, inzicht in jouw financiële administratie, etc.

Wanneer jij jouw dromen kan najagen ?

Met een gerust hart jouw taken uitbesteden, zodat jij focus hebt op wat voor jou belangrijk is.

“Mensen helpen, samen doelen bereiken en resultaten zien daar word ik een blij mens van”.

Ik ben een soort ‘Orde in de chaos schepper’ voor jouw bedrijf

Jij kiest voor een samenwerking met mij wanneer je een persoonlijke en hands-on aanpak wenst. Iemand die jou ondersteunt om meer uit jezelf en jouw bedrijf te halen. Zodat jij het pad naar jouw droom vol focus en vreugdevol (ver)volgt.

In voormalige ondersteunende rollen heb ik mij als een vis in het water gevoeld. Een functie waarin ik kan bijdragen aan een resultaat en samenwerking aan een doel. Een langdurige samenwerking vind ik prettig, zodat ik de ondernemer als persoon en het bedrijf leer kennen. Op deze manier kan ik inspelen op de behoeften en wensen van de ondernemer.

In mijn rol als VA wil ik niet alleen uitvoeren, ik wil zaken voor de ondernemer ophelderen, makkelijker maken en meedenken op strategisch niveau.

Harmonie

Randzaken of bijzaken van het ondernemerschap uitbesteden

Tijdens een gesprek zal er worden besproken welke werkzaamheden nodig zijn voor jouw bedrijf en hoe ik jou daarbij kan ondersteunen en/of adviseren.

Financiële ondersteuning

Verwerken (of controleren) financiële administratie. Overzicht en inzicht in jouw cijfers, zodat je weet hoe het met jouw bedrijf gaat.

Management ondersteuning

Email- en agendabeheer, website update, social media posts inplannen, vraagstukken uitzoeken, zaken regelen en organiseren.

Sparringpartner / klankbord

Periodiek in gesprek, dit zorgt voor een stok achter de deur. Brainstormen over jouw ideeën, reflecteren, doelen stellen én doelen vieren. 

Mijn uurtarief is € 44,00 exclusief btw. Wil je mij voor meerdere uren inzetten, dan is een abonnement voordeliger. Hiermee kies je voor een structurele samenwerking van 1 jaar met een opzegtermijn van één maand. Prijzen zijn per maand, exclusief btw.

Wil jij het niet langer meer alleen doen?

“Waarom moeilijk doen als het samen kan”.

Wat anderen over mij zeggen

“Wendy is oprecht geïnteresseerd, luistert goed naar een ander en geeft op een positieve manier feedback of advies. Ik bewonder haar positieve instelling en doorzettingsvermogen. Ze is vastberaden en vraagt anderen zeker om advies. Ik geloof niet dat ze voor de makkelijke weg heeft gekozen. Ze heeft altijd voor haar eigen weg gekozen. Wendy is een open, vrolijke en interessante vrouw! Ik zou zeggen ga in gesprek en ik ben er bijna zeker van dat het gesprek een bijzondere wending krijgt. Wendy luistert goed naar je, weet je te raken en zal je inspireren”.

“Wendy is een begripvol mens met een zacht en vriendelijk karakter. Ze behandelt mensen als gelijkwaardig en geeft er de voorkeur aan om mensen op een duidelijke maar empathische manier te laten weten dat ze het niet eens is met ze. Wat mij het meeste aan haar aantrekt is dat zij mij een spiegel voor kan houden waardoor ik mij verder kan ontwikkelen, zonder dat dit aanvoelt als kritiek. Ze geeft niet snel op en zal zeer zeker op zoek gaan naar meerdere mogelijkheden, wanneer ze niet zeker van haar zaak is of niet de juiste handvatten heeft om aan te bieden”.

Veelgestelde vragen

Wat is een virtueel assistent?
Sommige noemen zich een virtueel assistent, anderen een virtual assistant, personal assistant óf dat wat bij hen past. Ik noem mezelf een virtueel assistent. Een virtueel assistent is een zelfstandig ondernemer die vanuit huis, of een andere door haar gekozen locatie, ondernemers ondersteunt in de groei van hun bedrijf. Ondernemers hebben het druk. Ze komen handen tekort als hun bedrijf groeit. Ze moeten zo veel doen in hun bedrijf, dat ze dus al snel hulp nodig hebben. Vroeger moest je, als je hulp nodig had, iemand in loondienst nemen. De tijden zijn veranderd. Dankzij het internet huur je nu een virtueel assistent in die je op afstand helpt. Bron : https://vabusinessacademy.nl/wat-is-een-virtueel-assistent/
Wat zijn de voordelen van een virtueel assistent?
De voordelen voor ondernemers om een virtueel assistent in te huren:
1) Jij bespaart tijd en houdt je bezig met andere belangrijke taken in jouw bedrijf.
2) Jij hoeft niet overal verstand van te hebben. Je koopt kennis in die jij mist.
3) Je huurt iemand in die ook ondernemer is en op gelijkwaardig niveau mee kan denken als een sparringpartner. De VA overziet juist het geheel.
4) Je hebt geen extra kantoorruimte, pc etc. nodig.
5) Je loopt geen financieel risico doordat je niet aan een VA ‘vast zit’.
6) De VA besteedt haar uren zeer effectief doordat ze weinig afleiding heeft t.o.v. het bedrijfsleven waar collega’s continu een beroep op elkaar doen. Ze voelt zich prettig in haar eigen omgeving waardoor ze goed functioneert. Zeker ook omdat ze werkt op de tijden die voor haar het beste uitkomen, wanneer zij het beste in haar energie zit.
7) Jij krijgt meer structuur en overzicht in jouw bedrijf.
8) Door het inzetten van een VA krijg je meer continuïteit in de uitvoering van de werkzaamheden.
9) Al voor een paar uur per week huur je een VA in, waardoor de drempel laag is om een virtueel assistent in te huren. Jij kan jouw bedrijf sneller laten groeien.

Bron :  https://vabusinessacademy.nl/wat-is-een-virtueel-assistent/

Welke werkzaamheden kun je aan mij uitbesteden?
Ik denk graag met je mee om werkzaamheden te structureren en organiseren, zodat jij overzicht krijgt. Hoe kunnen processen efficiënter en makkelijk worden ingericht, welke tools of programma’s kun je gebruiken? En daarnaast een strategische blik om te kijken waar je naar toe wilt werken en wat ervoor nodig is om je doel(en) te behalen? Ik help je om van denken naar DOEN te gaan.

Mochten er werkzaamheden zijn die je graag wil uitbesteden en die ik niet voor je uit handen kan nemen, dan schakel ik mijn netwerk van andere VA’s voor je in om een passende match te vinden.

Hoe werken we op afstand samen?
Vanuit mijn eigen kantoor voer ik mijn werkzaamheden uit. We houden contact via de telefoon, Zoom en zien elkaar ook met enige regelmaat ‘live’. Elkaar regelmatig persoonlijk ontmoeten en een goede communicatie vind ik belangrijk in onze samenwerking. Via verschillende online samenwerkingstools kunnen we activiteiten monitoren, denk bijvoorbeeld aan een projectmanagementtool waarin we beide overzicht hebben wie wat doet. Daarnaast wisselen we online gegevens uit via online communicatiemiddelen.  
Hoe monitoren we onze samenwerking?
Vooraf stemmen we duidelijk met elkaar af waar we naar toe willen werken en tussentijds onderhouden we contact via telefoon of Zoom. Aan het einde van de maand volgt er een reflectiemoment om terug te kijken op de afgelopen periode. En regelmatig staan we stil om te kijken wat het beste moment van onze samenwerking is, dat is ons vier-moment :).
Ik wil samenwerken! Zit ik dan aan een abonnement vast?
Nee, er geldt een opzegtermijn van één maand. En het is maar net hoe jij het ziet. Je kan het zo zien dat je ergens aan ‘vast’ zit óf je kiest ervoor om samen te werken! Graag leg ik je de stappen uit. Tijdens een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek maken we kennis met elkaar. Hierin kun jij in het kort vertellen wat voor praktijk je hebt, waar jij behoefte aan hebt en ik kan mij kort aan jou introduceren. Wanneer het voor beide goed voelt om een samenwerking aan te gaan, ontmoeten we elkaar ‘live’ in jouw praktijk. Zo krijg ik een gevoel bij jouw dienstverlening en kijken we beide of er een klik is. Het is belangrijk dat jij in vertrouwen jouw werk uit handen kan geven en bedrijfsinformatie deelt. We bespreken jouw wensen en verlangens. Waar wil je naar toe werken, wat verwacht jij van mij? Welke tools gebruik je? Hoe zie jij onze samenwerking graag? Even twee voeten op de grond, een stapje terug en van een afstand bekijken waar ben je NU en waar wil je naar toe. Het is mogelijk om op basis van een strippenkaart (waarbij jij vooraf een aantal uren voordeliger inkoopt) een kennismakingsperiode aan te gaan. Hierin leren we elkaar kennen en kun jij de gewenste uren in jouw eigen tempo inzetten binnen een periode van 3 maanden. Na de kennismakingsperiode volgt er een evaluatiemoment om te beslissen over een structurele samenwerking.

Wil jij de mogelijkheden voor een samenwerking bespreken?